Vilken klubb har bäst månadssparande?
Ni hänger väl med i guvernörens tävling om månadssparande? 18.000:- till Polio, men framför allt stolthet står på spel

I vårt distrikt vill vi bli de bästa i Sverige på att hjälpa Rotary att samla in pengar till The Rotary Foundation. Därför vill Agneta att alla rotarianer ska vara med och förändra detta genom att lägga in en överföring till ett separat konto som skattmästaren i varje klubb öppnar. Halvårsvis skickar skattmästaren in pengarna till End Polio Now och rapporterar summan till distriktsguvernören. Avstämning sker 30 juni 2021 och de tre klubbar som samlat in mest pengar i förhållande till antalet medlemmar får motta en gåva på Distriktskonferensen 2021, som består av en penningsumma, som sätts in i klubbens namn till End Polio Now!

Har ni inte börjat redan så se till att komma igång i november, som är Rotarys fokusmånad för TRF! Sätt in för de första 5 månaderna i en klump och fortsätt sedan med fast en summa varje månad, varje år......
Många bäckar små blir till en stor å!