Publicerad av Birgitta Rydztröm den 11 Oct 2022
Som medlem i Rotary och Rotaract får du här en exklusiv möjlighet att delta i detta online-event om vad världen har att vänta inom en snar framtid.
En rykande het rapport om klimatfaktorernas inverkan på geopolitik och den globala affärsmiljön är en av rubrikerna.
Värd för sändningarna är Rotaract Club of Atlanta Metro. När: Lördag 15 oktober kl 15:00. Fantastiska talare utlovas.
Denna rapport är ett avgörande steg mot att fatta de välbehövliga besluten. Du kommer att lära dig exakt vad som väntar världen inom en snar framtid. Denna information är viktig inte bara för dig som en socialt ansvarig person, utan för alla. Som medlemmar i Rotary/Rotaract Club har du exklusiv tillgång till denna information.

Här är agendan för eventet: