Publicerad av Annika Svensson den 22 Apr 2022
Nu är det dags att skicka in era ansökningar om bidrag till TRF och inför det genomgå TRF utbildningen. Detta kommer erbjudas vid två tillfällen, dels i samband med e-klubbens möte den 26 april 12-13 men även samma kväll klockan 19-20.  Där kommer ni få ännu mer tips på projekt, vad ni ska tänka på när ni ansöker och svar på andra frågor.

Här kommer länk till mötet i morgon: Vi använder Teams: https://teams.live.com/meet/94956426395957

På vår hemsida kan ni hitta allt ni behöver, ansökningsformuläret. redovisningar från några inspirerande projekt och riktlinjer för vad som gäller vid utdelning. Titta gärna där innan utbildningen så att ni kan följa med i de olika stegen.
Framför allt är det bra om ni har tittat igenom våra utdelnings riktlinjer och ansökningsformuläret.

Vår hemsida hittar ni här:

I år har vi valt att förlänga ansökan till den 10 maj, då kvalificeringsutbildningen hamnade så sent på Rotaryåret.

Då det är två år sedan vår senaste kvalificeringsutbildning är alla klubbar i behov av att uppdatera sig och utbildningen är därför OBLIGATORISK för alla som vill söka bidra.

Annika Svensson
Ordförande TRF-kommittén distrikt 2400

Du månadssparar väl till Rotarys Foundation?